Οι Εισηγητές που συμμετέχουν στην

 8th International Week Dedicated to Maths 2016
είναι   217  από  8  χώρες

Εισηγητής
Ιδιότητα – Θέμα Εισήγησης
Mathematical Institute Russian Academy of Sciences Moscow Russia
Zeta-functions of algebraic varieties: classical conjectures or results and modern perspectives.
Expertise: Astronomy, Astrophysics, Gravitation, Planetary and Space Science, Celestial and Orbital Mechanics, Mars Dust, Aerosols, Gravitational Biology
Το Όρια Bremermanns και Βekenstein η Εφαρμογή τουs στην Φυσική του Σύμπαντος.
Professor, Wilfrid Laurier University, Waterloo, Ontario, Canada Director, CARGO Lab
Concepts and Algorithms in Data Mining and Big Data
Γάλλος μαθηματικός, ερευνητής στο ΙΝRIA και καθηγητής στην École polytechnique τιμήθηκε το 2007 με το «Μεγάλο βραβείο φιλοσοφίας της Γαλλικής Ακαδημίας».
A second Galilean revolution?
Professor of Lomonossov University (Moscow).
"The history of Mathematics as important factor of mathematical education in the  schools  and in the universities: to the memory of M. Vygodskii"



Department of Mathematics & Computer Science Faculty of Natural Sciences University “Eqrem Cabej” Gjirokaster, Albania
Mathematics and Art
ETH Zurich, Zürich, Psychophysics, Cognitive Science, Biophysics
Κβαντικοί Συλλογισμοί (Quantum Reasoning)
Evegenia Sendova
Toni Chehlarova
Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences
Supporting teachers in their written sharing of good educational practices
Toni Chehlarova
Evegenia Sendova
Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences
"Coffee break+": A new form for scientific communication and dissemination of educational ideas
Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών Α.Π.Θ.
Παρατήρηση, Πληροφορία και Γνώση
Καθηγητής ΕΚΠΑ
Οι μεγάλες ιδέες στα μαθηματικά του λυκείου: τι πρέπει να κάνουμε στην τάξη
1Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών Α.Π.Θ. 2τ. Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.
Κατασκευή τροχιών κινούμενων στόχων (Καμπύλες Καταδίωξης)
Τερψιάδης2 Νικόλαος
τ. 1Καθηγητής πολιτειακού πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, SUNY Oswego,  2Μαθηματικός Δ.Ε. 
«Σφαίρες και Μπάλες ΙΙ»
Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών  Πανεπιστήμιο Πατρών, Αντεπιστέλλον Μέλος Ακαδημίας Αθηνών
Μαθηματική μοντελοποίηση πολύπλοκων συστημάτων και ο ρόλος της στην  εκπαίδευση
Χασάπης Δημήτρης
Καθηγητής Μαθηματικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μαθηματικά και πολιτική: Η χρήση των αριθμών στην πολιτική διαχείριση της κρίσης.

.
Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών Αθηνών
Χρήση μεθόδων Αλγεβρικής Γεωμετρίας στη Θεωρία Ελέγχου
Αστρονόμος Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής Α.Π.Θ.
Παραγήινοι Αστεροειδείς: εκτίμηση κινδύνου και μέθοδοι αντιμετώπισης
τ. Καθηγήτρια του ΕΜΠΜέλος  της Διεθνούς Ακαδημίας της Ιστορίας των Επιστημών.
Ο Μαθηματικός Κύκλος του Παλέρμου: ο Κυπάρισσος Στέφανος και ο Κ. Καραθεοδωρή".
Αναπληρωτής Καθηγητής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Νευροεπιστήμες και μαθηματική εκπαίδευση
Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών Α.Π.Θ.
Η  Θεωρία  Galois  σε 30 λεπτά
Μαθηματικός, Καθηγητής Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ΠΑΜΑΚ
Μετακβαντική Κρυπτογραφία - Κρυπτογραφία βασισμένη σε δικτυώματα
Επίκουρος Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πατρών
Γυναίκες Μαθηματικοί και Εργασιακό Περιβάλλον
Κουρνιάτης Νίκος
Δρ. Αρχιτέκτων Μηχανικός Ε.Μ.Π.
Γεωμετρική ερμηνεία πλακοστρώσεων τύπου Escher  με τη βοήθεια του παραμετρικού σχεδιασμού – ένα παιγνίδι με τα όρια μιας μαθηματικής δομής
Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Δ. Ελλάδας
Οι ασαφείς αριθμοί ως εργαλεία αξιολόγησης
Αντιπρόεδρος Ε.Μ.Ε. Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Συμπεράσματα από τον 76ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό " Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ"
Μάττας1 Κ.,                    Μποτζώρης2 Γ.,
1 Πολ. Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος
2 Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ,
3 Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ
Εξέλιξη των Ευρετικών Αλγορίθμων Προσδιορισμού της Βέλτιστης Διαδρομής με Χρήση Ασαφών Συνόλων
Xασιώτης Xρίστος 
τ. Μέλος ΕΔΠ Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Ψευδαισθήσεις και πραγματικότητες στην Ελληνική Μαθηματική Εκπαίδευση
Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών Α.Π.Θ.
Συμμετρία και Άλγεβρα
Professor, Wilfrid Laurier University, Waterloo, Ontario, Canada
Mathematical Problems in Humanitarian Logistics
Μαθηματικός Δ.Ε  Πρόεδρος του Παραρτήματος Κεντρικής Μακεδονίας..
Τα Μαθηματικά στον Ποντιακό Ελληνισμό
Σχολικός Σύμβουλος  Μαθηματικών Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Με αφορμή το έργο του Igor Sharigin για την κατασκευή μαθηματικών προβλημάτων
Μαθηματικός Δ.Ε.
Το πολυτροπικό κείμενο στη διδασκαλία της Στατιστικής: ένα χρήσιμο εργαλείο μαθηματικού γραμματισμού.
Θωμαΐδης1 Γιάννης Διαμαντίδου2 Σοφία
1Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Κιλκίς – Λαγκαδά,  2Καθηγήτρια Μαθηματικών
Η εφαρμογή των μαθηματικών γνώσεων στην επίλυση προβλημάτων: Μια πρόκληση για τη διδασκαλία των Μαθηματικών
Απλακίδης Ιωάννης
Μαθηματικός φροντιστής στη Βέροια
Στρατευμένα Μαθηματικά. Η περίπτωση της εκπαίδευσης των Ελλήνων της Σοβιετικής  Ένωσης τη δεκαετία του ‘30
Σχολικός Σύμβουλος  Μαθηματικών Δυτικής Θεσσαλονίκης
Η διδασκαλία των κλασμάτων αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες 
Μαθηματικός Δ.Ε. – Επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ. Συγγραφέας βιβλίων Νέων Τεχνολογιών.
"Διανύσματα - μία προσέγγιση με το λογισμικό μαθηματικών GeoGebra" (βραβεύτηκε στον αίσωπο σαν βέλτιστη)
Παναγιώτου Κωνσταντίνος
Μ.Sc. Μαθηματικών
Αντίστροφη Συνάρτηση
Ζουρνά1 Χριστίνα
Κοτζαβαΐδου2 Θεοδοσία
1Μαθηματικός ΜΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
2Φιλόλογος, ΜΔΕ στις Θεατρικές Σπουδές
Τα αρχαία αιγυπτιακά μαθηματικά μέσω του Εκπαιδευτικού Δράματος – Διδακτική πρόταση με βάση το βιβλίο «Αχμές, ο γιος του φεγγαριού»
Σωτηρόπουλος Παναγιώτης 
Δρ. Μαθηματικός – ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΙΕΛ – Ε.Κ. ΑΘΗΝΑ
Το περικείμενο διαμόρφωσης των συνθηκών (γνωστικών, συναισθηματικών, επιστημολογικών και μεταγνωστικών) που επιδρούν στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων
Μόσχος Αλέξανδρος
Μαθηματικός Γυμνασίου – Λ.Τ.   Σημάντρων Χαλκιδικής
Διδασκαλία μαθηματικών προβλημάτων: Ένα μεγάλο πρόβλημα στην διδασκαλία των μαθηματικών.
Εγγονόπουλος-Π Βασίλειος,
Σταμπολίδης Νικόλαος 
Kαραβασίλης Γεώργιος, 
Εκπαιδευτικοί Δ.Ε.
Αλγόριθμοι Διαδικτυακής Εφαρμογής Ηλεκτρονικών Μαθημάτων με την βοήθεια των κοινωνικών δικτύων και την τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Μαστρογιάννης Αλέξιος
Δάσκαλος-Μαθηματικός, Σχολικός Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπ/σης Αιτ/νίας
Γεωμετρικά Μέγιστα και Ελάχιστα. Από τον Ευκλείδη και τον Καρτέσιο, μέχρι τον Polya και τα Δυναμικά Συστήματα 
Ρουσούλη Μαρία       Καραφέρης² Γιώργος
¹Msc Μαθηματικός Γ.Γ. του Παραρτήματος Καστοριάς
 ²Μαθηματικός
Πινακάκια και  Σκιτσάκια και … οι τύποι σε συννεφάκια!



1Μαθηματικός-Συγγραφέας
2τ. Σχολικός Σύμβουλος
Το πρόβλημα των Fermat-Torriceli
Σάλτας Βασίλειος
Γούναρης Αλέξανδρος Φωτόπουλος Χρήστος
Διδάκτωρ Διδακτικής Μαθηματικών, Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ ΚΜ,
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
«Η θέση και ο ρόλος του ηλεκτρονικού βιβλίου στα μαθηματικά»
Δαγκλή Ελένη
Μαθηματικός με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στα πληροφοριακά συστήματα
Ανακαλύπτω τη Γεωμετρία μέσα από τη μελέτη ιστορικών μνημείων. Μελέτη Περίπτωσης: Κάζα Μπιάνκα.
Δαγκλή Ελένη
Μαθηματικός με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στα πληροφοριακά συστήματα
Η διδασκαλία των μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή με τη χρήση tablet.
Παπαγεωργίου1 Μαρία 
Μιχαηλίδου2 Χριστίνα
1Μαθηματικός Δ.Ε. 2PhD, Msc Μαθηματικός  
Προσεγγίζοντας το άπειρο: δραστηριότητες από το Δημοτικό έως το Λύκειο.
Νάκος Κωνσταντίνος
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Αιτωλοακαρνανίας
Κληρικοί και  Λαϊκοί Μαθηματικοί Διδάσκαλοι Του Γένους κατά την περίοδο του Νεοελληνικού Διαφωτισμού.
Μαρία Τσαουσίδου 
Πολυχρόνης Μωυσιάδης 
1 Μεταπτυχιακή φοιτήτρια  2 Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών Α.Π.Θ.
Ιστιοπλοΐα με στατιστική και μοντελοποίηση
Μπαρούτης Δημήτρης     Καρίνας Ιωάννης
Μαθηματικοί Δ.Ε.
Χρησιμοποιώντας θεωρήματα του απειροστικού λογισμού για την κατασκευή ασκήσεων και θεμάτων εξετάσεων στα μαθηματικά της  Γ’ Λυκείου 
Λυζάρδου1 Κατερίνα
Σαββίδου2 Μαρία
1Μέλος Δ.Σ. Παραρτήματος Ε.Μ.Ε. - 2Μαθηματικός
Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου την έννοια του σημείου.
Τσιοπούλου Μαγδαληνή
Μαθηματικός Δ.Ε.
Δια Συν Ίσο και Ομά Ματ στα Μαθηματικά
Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
Μ.Sc. Μέλος Ε.Ε. της Ε.Μ.Ε.
Μαθηματικές Ανισότητες
Χάλκου Μαρία
τ. Σχολικός Σύμβουλος
Ἡ διδασκαλία τῶν Ἐμβαδῶν στὸν Βυζαντινὸ καὶ τὸν Μεταβυζαντινὸ Ἑλληνισμό
Ελευθερίου2 Ορφέας-Θεόδωρος
1Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπ/σης Β. Αιγαίου 2Φοιτητής Τμήματος Πληροφορικής
Παίζοντας στην τάξη με  αντίστροφες  συναρτήσεις και με κατασκευές συναρτήσεων που ορίζονται πεπλεγμένα
Γιαννακοπούλου Ελένη
Μαθηματικός-Στατιστικός -Δρ Παιδαγωγικής
Ο φόβος του μαυροπίνακα: μνήμες ενηλίκων από τα σχολικά μαθηματικά
Πούλος Γεώργιος 
Σχολικός Σύμβουλος   Μαθηματικών Ημαθίας – Πέλλας
Το άπειρο στο έργο του  Χόρχε Λούι  Μπόρχες. Η περίπτωση του  Αχιλλέα και της χελώνας
Μαθηματικός - Συγγραφέας, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Pierre et Marie Curie
Διαβάζοντας τον Ευκλείδη μέσα κι έξω από το σχολείο
ΤΣΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Δρ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Μια ανατρεπτική σπουδή για τα ομηρικά έπη. Ο ποιητής της Ιλιάδας και της Οδύσσειας διδάσκει Μαθηματικά και προσδιορίζει τη χρήση των αριθμών
Σωτηρόπουλος Παναγιώτης 
Δρ. Μαθηματικός – ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΙΕΛ – Ε.Κ. ΑΘΗΝΑ
Το περικείμενο διαμόρφωσης των συνθηκών (γνωστικών, συναισθηματικών, επιστημολογικών και μεταγνωστικών) που επιδρούν στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων
Δελικανλής Παναγιώτης
(M.ed) Διδακτικής και Μεθοδολογίας των Μαθηματικών Ε.Κ.Π.Α.
Η ανάμνηση της διαμέτρου του τετραγώνου στο  Μένονα του Πλάτωνα
Αεράκης Αριστείδης
Μαθηματικός Δ.Ε.
Αξιοποίηση της ιστορίας στη διδασκαλία των λογαρίθμων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναγκαιότητα για μια διαφορετική προσέγγιση στη διδασκαλία των λογαρίθμων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Τσιτσιλίδας Δημήτριος
Μαθητής  Λυκείου
Θεωρία Αριθμών - Συνδυαστική
Γεωργιάδης Βασίλειος
Μαθητής  Λυκείου
Ακέραιο μέρος Πραγματικού – «Ολίγον παραμελημένος»
Βενιζέλος Γεώργιος - Κουλούρας Άγγελος
Μαθητές Γ Λυκείου
Δυο αδελφοί στην Γερμανία
Κετσετσίδης Ραφαήλ
Μαθητής  Λυκείου
Οι ιδιότητες του XOR
Γηρούσης Ιωάννης
Μαθητής  Λυκείου
Ρυθμός μεταβολής ποσότητας
Κάσσος1 Ευάγγελος
Μίχος2 Σωτήρης
1Μαθητής 7ου Γυμνασίου Καρδίτσας  2Electrical and Computer Engineer
Geographic Profiling in Criminal Investigation Analysis
Μοιρώτσος Αλέξανδρος - Μοιρώτσος Σταμάτης
Μαθητής  Λυκείου
Η Γεωμετρική Λύση είναι ισοδύναμη με την τριγωνομετρική αλλά κομψότερη
Κουτσογεώργος Παρμενίων
Μαθητής  Λυκείου
Ειδικές ιδιότητες εγγράψιμων τετραπλεύρων (πολικές – σημείο Miguel και άλλα)
Μαθητής Γ Λυκείου
Broken chord by Archimedes
Ζώτος Ευάγγελος
Μαθηματικός, σύμβουλος προσωπικής ανάπτυξης
Κύκλος και Αναλογίες
Μαθηματικός Δ.Ε. - συγγραφέας
Διάφορες Αποδείξεις Γεωμετρικών Προτάσεων
Μάγκος  Αθανάσιος
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Προβλήματα μεγίστων και ελαχίστων στη Γεωμετρία.
Μαθηματικός, συγγραφέας
"Η επίλυση προβλημάτων Ευκλείδειας Γεωμετρίας, μία ισχυρή Ικανή συνθήκη για τη Μαθηματική σκέψη"
Παντερής Ανδρέας
Μαθηματικός Δ.Ε.
Συμμετρίες ή ιστορική αναδρομή στην ολοκλήρωση (Cavalieri κ.λ.π.)
Θωμαΐδης Γιάννης
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Κιλκίς - Λαγκαδά
Μαθηματικός Δ.Ε. Ηράκλειο Κρήτης
"Η σημασία των αποδείξεων θεωρίας του σχολικού βιβλίου της Γ’ Λυκείου στην επίλυση ασκήσεων, η επίδρασή τους στα θέματα των Πανελληνίων εξετάσεων και η επιρροή των παλαιότερων σχολικών βιβλίων"
Μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών
«Κατανοώντας την απροσδιόριστη μορφή 0/0 με τη βοήθεια συνεχών συναρτήσεων»
Τερψιάδης1 Νικόλαος
Μπαλόγλου2 Γεώργιος
1Μαθηματικός Δ.Ε.  2Καθηγητής πολιτειακού πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, SUNY Oswego
«Σφαίρες και Μπάλες Ι»
Δρ. Φιλόλογος
Ο Ελισαίος Γιαννίδης και τα «Στοιχεία Γεωμετρίας», το πρώτο βιβλίο γεωμετρίας στη  δημοτική  Γλώσσα
Ιωσηφίδης Νικόλαος
Μαθηματικός – φροντιστής Βέροια
Απομνημόνευση αριθμών
Χαντόγλου Παναγιώτης
Τσαμούρη Κατερίνα
Μαθηματικοί Δ.Ε.
Το μηδέν και η Ιστορική διαδρομή του – Αρωγός στη σύγχρονη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών
Θωμαΐδης1 Γιάννης   Παπαδάκη2 Μαλβίνα
1Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Κιλκίς – Λαγκαδά,  2Καθηγήτρια Μαθηματικών
“Η ετυμολογία και η ιστορική εξέλιξη των εννοιών στην διδασκαλία των Μαθηματικών: η περίπτωση του ημιτόνου”
Eμμανουηλίδης Αριστείδης
Χάνος Ευάγγελος
Χάνος Στέφανος
Σκουλουμπρή Ιωάννα
Μητακίδης Ανέστης
Εκπαιδευτικός Δ.Ε.
H σχέση της Φυσικής με τα Μαθηματικά
Καφετζής1 Ιωάννης,
Μωυσής2 Λάζαρος
1Μαθηματικός, μεταπτυχιακός φοιτητής. 2Μαθηματικός, υπ. Διδάκτορας Α.Π.Θ.
Μελέτη του δυναμικού μοντέλου εξέλιξης του συνδρόμου/ιού AIDS/HIV στα πλαίσια της διδασκαλίας μαθημάτων του κλάδου  «Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου».
Πανάγος Παύλος
M.Sc. Μαθηματικός Δ.Ε.
Πολλαπλές αναπαραστάσεις και Διδακτική της μαθηματικής ανάλυσης: H περίπτωση της  έννοιας  «ρυθμός μεταβολής»
Παπαγεωργίου Μυρτώ,
Φαρμάκης Νικόλαος
1Μαθηματικός,2Αναπληρωτής Καθηγητής ΑΠΘ
Αριθμητικά ολοκληρώματα για πολυωνυμικές συναρτήσεις
Μανάρας Νικόλαος
Μαθηματικός Δ.Ε.
Επίσκεψη στη Μαθηματική Εβδομάδα: Δημιουργική Αξιοποίηση  SMARTPHONES – TABLETS  μέσω εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality)
Ζώτος Ευάγγελος
Μαθηματικός, σύμβουλος προσωπικής ανάπτυξης
Μαθηματικά: ‘’Η στιγμή της έκπληξης … και η διάρκεια’’
Κερασαρίδης Γιάννης
Μαθηματικός
Ο Πολιτισμός των Μαθηματικών
Chrysoula Demetriou-Hadjichristou
Institute for Mathematics Science & Technology Education University of South Africa (UNISA)
The Lakatosian heuristic method affects positively on the higher order thinking of Bloom’s taxonomy levels on students’ achievement compared to the Euclidean method
Ζαμπάρας Χριστόφορος
Μαθηματικός
Ontological maximalism & set – theoretic axioms
Πάλλα Μαρίνα
Σχολική Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Χαλκιδικής και Δ. Θέρμης Θεσ/κης  
Σύνδεση του πραγματικού κόσμου με τον μαθηματικό
Τσεκούρας Διαμαντής
Μαθηματικός - Συγγραφέας - Εκδότης
Μελέτη Εξισώσεων-Ανισώσεων. Επίλυση εξισώσεων και ανισώσεων με τεχνικές μεθόδους
Ορφανουδάκης Μανόλης
Μ.Sc. Ιστορικός – Φιλόλογος
 Ιστορία – Πολιτική – Μαθηματικά
Οι επικίνδυνες αναλογίες
Μυτακίδου Αικατερίνη1
1Καθηγήτρια ΔΕ (Μ.Sc.), 2Αναπληρωτής Καθηγητής ΑΠΘ
Αξιοποίηση των  διαδικτυακών εργαλείων στην εκπαίδευση
Λαντίτσου1 Κωνσταντίνα, Συρόπουλος2 Απόστολος,
Παπαδόπουλος3 Βασίλειος
3Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ
Η χρήση της κλασματικής διάστασης στην ανάπτυξη οικιστικών μονάδων
Ραχιώτου Λεμονιά
Μαθηματικός, Μ.Sc. στη διδακτική μαθηματικών
Σύγκριση ανησυχιών των εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή μιας καινοτομίας, ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας τους και την  προηγούμενη εμπειρία τους σε Γυμνάσιο ή Λύκειο.
Μαθηματικός- εικαστικός
Μαθηματικά και Τέχνη_ Μαθηματικά και Πολιτισμός
Χατζοπούλου2 Παναγιώτα
Πολυχρονοπούλου2 Σταυρούλα
1Μαθηματικός, 2Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής/Ψυχολόγος Πανεπιστημίου Αθηνών
Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά: εκμάθηση της προπαίδειας
Φιλιπποπούλου1 Κωνσταντίνα Καμπουρόπουλος2 Κίμων 
1Χειρουργός Οδοντίατρος-Εκπαιδευτικός ΔΕ 2Θεολόγος Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Αυτογνωσιακά ολιστικά  εργαλεία στην υπηρεσία του μαθητή και του εκπαιδευτικού
Χαλκίδης Σπύρος
Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Τρισδιάστατα Μοντέλα με τη Χρήση του Πρόσθετου (Plugin)  για Οπτικό Προγραμματισμό Grasshopper
Μαθηματικός Δ.Ε. – Επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ. Συγγραφέας βιβλίων Νέων Τεχνολογιών.
Διδάσκοντας Μαθηματικά με χρήση εφαρμογών του λογισμικού μαθηματικών CAS GeoGebra:  “Κατασκευή Ανεμόμυλου" (Γεωμετρικά Στερεά)
Μπαλτσαβιάς Τηλέμαχος
Μαθηματικός, Γυμνάσιο  Κεραμείων   Κεφαλονιάς
Κάποια ενδιαφέροντα αθροίσματα στο ισόπλευρο τρίγωνο
Μπουμπάρη Μαριλένα1 Τσούτσας Ιωάννης2
1Πτυχιούχος Π.Τ.Δ.Ε. Ιωαννίνων 2Πτυχιούχος Π.Τ.Δ.Ε,  Χοροδιδάσκαλος
Πως η διδασκαλία παραδοσιακών χορών συμβάλει στην κατανόηση προμαθηματικών εννοιών
Μαγκίρογλου Μαρία
Νηπιαγωγός
Ταξινόμηση τετράπλευρων κατά Ramus με την τέχνη Τangram στην Προσχολική ηλικία
Κυριαζής1 Χρήστος Πρωτοπαπάς2 Ελευθέριος
1M.Sc. Μαθηματικός 2Ph.D., M.Sc. Μαθηματικός
Εφαρμόζοντας το θεώρημα μέσης τιμής του διαφορικού λογισμού σε διάστημα με μεταβλητό άκρο
1Μαθηματικός PHd  2τ. Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.
Τριγωνομετρικές αποδείξεις με Γεωμετρική ματιά!
Μωυσής1 Λάζαρος,      Καφετζής2 Ιωάννης,         Πολίτης3 Μάριος 
1Μαθηματικός, Υποψήφιος Διδάκτορας Α.Π.Θ.
Ανάλυση ενός δυναμικού μοντέλου του ιού HIV
Αργύρη1 Παναγιώτα, Κανάβης2 Χρήστος, 
Στόγιας3 Σωτήρης,
Φανέλη4 Αναστασία
1Μαθηματικός του Πρότυπου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Ευαγγελικής στη Ν. Σμύρνη, 2(PHd), 3Sc), 4(MSc)
Εμπειρική μελέτη των στάσεων και αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών στα Μαθηματικά
Μπακαγιάννης Ιωάννης 
M.Eng. McGill University Department of Electrical and Computer Engineering
Βελτιστοποίηση κυρτών συναρτήσεων με χρονική καθυστέρηση σε δίκτυα master-server
Βλάχου1 Μαρία                   Βλάχος2 Ζώης
1Εκπαιδευτικός ΠΕ03 2Εκπαιδευτικός ΠΕ03
O πληθυσμός της Γης, αφορμή για τη μελέτη της Εκθετικής Συνάρτησης
Βλάχου1 Μαρία
Βλάχος2 Ζώης
1Εκπαιδευτικός ΠΕ03 2Εκπαιδευτικός ΠΕ03
Τι μπορεί να κρύβεται κάτω από το Χαλί του Sierpinski;
Πλατής Κυριάκος
Καθηγητής Δ.E. (M.Sc.)
Επίλυση προβλήματος – Κατασκευή Προβλήματος – Θεωρία Αναπαράστασης  Τρία συγκοινωνούντα δοχεία
Chalidis1 Ioannis 
Sechidis2 Konstantinos
Filippidis3 Konstantinos
1Mathematics Teacher, Μ.Sc., Univ. of Sheffield UK, 2Research Associate, Ph.D., Univ. of Manchester UK, 3M.Sc. European &International Studies Univ. of Loughborough UK
Exploring the results of the opinion polls and of the Greek referendum through a Bayesian and geometrical approach
Σπύρου Αθηνά
Μέλος Δ.Σ. Παραρτήματος Ε.Μ.Ε.
Το μοντέλο “Tri Anthropo Type Pashalidis” στην εκπαίδευση
 Μαθηματικός – Πληροφορικός
Υπολογιστική Γεωμετρία: Τριγωνισμός Πολυγώνου
Χασάπης1 Σωτήρης   Πουλούδη2 Μαρία
1M.Sc. Μαθηματικών 2M.Sc. Στατιστικής
Άλγεβρα και εφαπτομένες καμπυλών
Ορφανίδου Μαρία
Ψυχολόγος - Μαθηματικός
Οι επιτελικές λειτουργίες και η μαθηματική δεξιότητα. Η περίπτωση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής/ υπερκινητικότητας.
Σαμπάνη Μαρία 
Τζήκος Ιωάννης
Μαθηματικοί, Λάρισα
Η παραδοξότητα του Απείρου & η Τέχνη
Ιωσηφίδης Λεωνίδας
M.Sc, Μαθηματικός Δ.Ε.
Απόδειξη ταυτοτήτων και βασικών ανισοτήτων μέσω οριζουσών
Σιουκιούρογλου Βαρβάρα
Μαθηματικός
Η σχέση της επεξεργασίας αριθμητικών μεγεθών με τη νοερή πολυψήφια αφαίρεση
Βαποράκη1 Μαριάνθη-Βασιλεία                                   Ντούμα2 Κωστούλα            Προκόπου3 Αργυρώ
1Μαθηματικός, 2Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας 3Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας
Ρεαλιστικά Μαθηματικά: Η αντιμετώπιση των μαθητών.
Καλέσης Βασίλειος
Μαθηματικός Α.Π.Θ. Ιδρυτής HiQ club
IQ: Απομυθοποιώντας την έννοια της υψηλής νοημοσύνης
Ιωαννίδης1 Ευάγγελος   Αντωνίου2 Ε. Ιωάννης
Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ.
Επικοινωνίας σε Δίκτυα Γνώσης Πραγματικών Οργανισμών
Γρηγοριάδου1 Μαρία   Δημητριάδου2 Αφροδίτη  Μανώλα3 Γεωργία                Τσόκας4 Αρσένης                   Μπαμίδης5 Παναγιώτης
1,2,3,4Πολύπλοκα Συστήματα και Δίκτυα, Εργαστήριο Ιατρικής πληροφορικής ΑΠΘ  5Καθηγητής Ιατρικής πληροφορικής ΑΠΘ
Μαθηματικά στην υπηρεσία της νευροφυσιολογίας: «Δημιουργία δικτύων πηγών συναισθημάτων του εγκεφάλου με βάση βαθμονομημένες στο σθένος και στη διέγερση εικόνες»
Παυλίδου1 Σοφία Τσικαλοπούλου2 Μαρία
1Δασκάλα, 2Μαθηματικός
Το μισό και το ολόκληρο
Θεοχάρης1 Δημήτριος  
Μπεκιάρη2 Αλεξάνδρα
1Μαθηματικός, Υπ. Διδάκτορας, 2Επίκουρη Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ, Παν. Θεσσαλίας
Η επίδραση των  Μαθηματικών και του  Μαθησιακού Περιβάλλοντος στην  Λεκτική Επιθετικότητα και τις Διαπροσωπικές Σχέσεις: Μια Δυναμική Ανάλυση Κοινωνικών Δικτύων
Κεφάλας1 Ιωάννης
Θεοχάρης2 Δημήτριος
1Μαθηματικός, 2Μαθηματικός, Υπ. Διδάκτορας
Από το “Quilting” στην Ομοιότητα
Κοτζαπαναγιώτου Ευγενία
Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια
Ο πύργος του Hanoi
Φοιτητής, Ιατρική Σχολή Α.Π.Θ.
Υπολογιστική Νευροεπιστήμη
Μακρής1 Χρ. Γεώργιος
Δαλαμήτρα2 Ευανθία,
Αντωνίου3 Ιωάννης
Εργαστήριο Ανάλυσης Πολύπλοκων Συστημάτων Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Μυστικοί Κώδικες
Κοτζαπαναγιώτου
Ευγενία
Μαθηματικός, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια
Οι κυβικές ρίζες της μονάδας
Βλάστος1 Αιμίλιος 
Καλογήρου2 Μαρία
1MSc Μαθηματικός, Γ.Γ. Παραρτήματος Καρδίτσας της ΕΜΕ, 2Μαθηματικός
Τετραγωνισμοί πολυγώνων, προσέγγιση τετραγωνισμού κύκλου. Πρόταση διδασκαλίας
Ιωσηφίδης Νικόλαος
Μαθηματικός – φροντιστής Βέροια
Λάθη και παραλείψεις στους ορισμούς και τα θεωρήματα της Ανάλυσης.
Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
Μ.Sc. Μέλος Ε.Ε. της Ε.Μ.Ε.
Μαθηματικά σχολεία - μια διαδρομή δεκαετιών
Βάλβης Εμμανουήλ
Διδάκτωρ Μαθηματικός Δ.Ε.
Μία νέα διάταξη ασαφών αριθμών και η στοχαστική της επέκταση για την σύγκριση ασαφών τυχαίων δειγμάτων. Σύγκριση με την γνωστή μέθοδο Dubois-Prade.
Πανώριας Χρήστος
Μεταπτυχιακός Φοιτητής Στατιστική και Μοντελοποίηση
Αναπαραγωγή μουσικής, από χαοτικές τροχιές δυναμικών συστημάτων
Μαθηματικός – Διευθυντής Μουσείου Κ. Καραθεοδωρή
..
Λεφάκης2 Παναγιώτης
1Υποψήφιος Διδάκτορας, Δασική Πληροφορική 2Αναπληρωτής Καθηγητής, Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, Α.Π.Θ. 
Μαθηματική μοντελοποίηση για την αυτόματη αναγνώριση Ελληνικών ειδών ξύλου
Μπαμπασίδου Ραφαηλία
Μεταπτυχιακό στην Επιστήμη του Διαδικτύου, Μαθηματικός, Μουσικός, Αθλήτρια
Σύνδεση μουσικής σύνθεσης  και μουσικού αυτοσχεδιασμού με τα μαθηματικά
Βερύκιος Πέτρος
επ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Ο ρόλος της Αναλογικής Σκέψης στα Μαθηματικά με παραδείγματα από τη γεωμετρία του επιπέδου και του χώρου
Βερύκιος Πέτρος
επ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Μια διδακτική προσέγγιση της εξίσωσης με το μοντέλο της ζυγαριάς στην Στ Δημοτικού
Πλιάτσικας1 Διονύσιος
Ζυγούρη2 Μαρία 
1Μαθηματικός - Φυσικός Ι.Ε.  2Υπ διδάκτορας Επιστήμες της Αγωγής
Κυβικές Εξισώσεις. Μαθηματικές «μονομαχίες», στα χρόνια του μεσαίωνα, με φόντο θέματα πανελληνίων εξετάσεων καθώς και η «πλήρης» επίλυσή τους, αλγεβρικά, από μαθηματικούς του 16ου αιώνα. Μια «διδακτική» παρέμβαση της άλγεβρας στην ανάλυση της Γ΄ Λυκείου και όχι μόνο…
Μπούτσκου Λεμονιά
Μακρής2 Σταμάτης,  
Πέλλα3 Γιώτα
1Msc επιμορφώτρια Β επιπέδου, 2Μαθηματικός, 3Μαθηματικός
Αρνητικών διδακτική οπτική
Εγγονόπουλος-Π Βασίλειος, Kαραβασίλης Γεώργιος, Σταμπολίδης Νικόλαος
Εκπαιδευτικοί Δ.Ε.
Επαγγελματική Εκπαίδευση και Μαθηματικά στον 21ο Αιώνα- Το παράδειγμα των Ηλεκτρονικών Μαθημάτων και η εξέλιξή της Τεχνολογίας 
Μαραντίδης Παύλος 
Υποψήφιος Διδάκτορας TU Dresden
Περιγραφική Λογική
Στάμου Κατερίνα 
Πτυχίο Φιλολογίας ΑΠΘ, Πτυχίο ΠΤΔΕ Φλώρινας, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια ΠΜΣ Διδακτική των Μαθηματικών
Μια διδασκαλία για τα αριθμητικά συστήματα στην Ε’ τάξη Δημοτικού
Kαραβασίλης Γεώργιος, Εγγονόπουλος-Π Βασίλειος, Σταμπολίδης Νικόλαος
Εκπαιδευτικοί Δ.Ε.
Τα μαθηματικά στην μετατροπή αναλογικού σήματος σε ψηφιακό σήμα (A/D) και ψηφιακού σήματος σε αναλογικό σήμα (D/A)












........................................... 
........................................................
...............................................