8th International Week Dedicated to Maths 2016
είναι 217 από 8 χώρες
Εισηγητής
|
Ιδιότητα –
Θέμα Εισήγησης
|
Mathematical Institute Russian
Academy of Sciences Moscow Russia
|
|
Zeta-functions of algebraic varieties: classical conjectures or results and modern perspectives. | |
Expertise: Astronomy, Astrophysics,
Gravitation, Planetary and Space Science, Celestial and Orbital Mechanics,
Mars Dust, Aerosols, Gravitational Biology
|
|
Το Όρια Bremermann’s και Βekenstein η Εφαρμογή τουs
στην Φυσική του Σύμπαντος.
|
|
Professor, Wilfrid
Laurier University, Waterloo, Ontario, Canada
|
|
Concepts and Algorithms in
Data Mining and Big Data
|
|
Γάλλος
μαθηματικός, ερευνητής στο ΙΝRIA και καθηγητής στην École polytechnique τιμήθηκε
το 2007 με το «Μεγάλο βραβείο φιλοσοφίας της Γαλλικής Ακαδημίας».
|
|
A second Galilean revolution?
|
|
Professor of Lomonossov University
(Moscow).
|
|
"The history of Mathematics as important
factor of mathematical education in the schools and in the
universities: to the memory of M. Vygodskii"
|
|
Department of Mathematics & Computer Science Faculty of Natural Sciences University “Eqrem Cabej” Gjirokaster, Albania
|
|
Mathematics and Art
| |
ETH Zurich, Zürich, Psychophysics, Cognitive Science, Biophysics | |
Κβαντικοί
Συλλογισμοί (Quantum Reasoning)
| |
Institute of Mathematics
and Informatics Bulgarian Academy of Sciences
|
|
Supporting teachers in their written sharing of
good educational practices
| |
Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences | |
"Coffee break+": A new form for
scientific communication and dissemination of educational ideas
| |
Καθηγητής Τμήμα
Μαθηματικών Α.Π.Θ.
|
|
Παρατήρηση,
Πληροφορία και Γνώση
|
|
Καθηγητής ΕΚΠΑ
|
|
Οι μεγάλες ιδέες στα μαθηματικά του λυκείου: τι πρέπει να κάνουμε στην τάξη | |
1Καθηγητής
Τμήμα Μαθηματικών Α.Π.Θ. 2τ. Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.
|
|
Κατασκευή τροχιών κινούμενων στόχων (Καμπύλες Καταδίωξης) | |
Τερψιάδης2 Νικόλαος
|
τ. 1Καθηγητής
πολιτειακού πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, SUNY Oswego, 2Μαθηματικός Δ.Ε.
|
«Σφαίρες και Μπάλες ΙΙ»
|
|
Καθηγητής Τμήμα
Μαθηματικών Πανεπιστήμιο Πατρών, Αντεπιστέλλον Μέλος Ακαδημίας Αθηνών
|
|
Μαθηματική μοντελοποίηση πολύπλοκων συστημάτων και ο
ρόλος της στην εκπαίδευση
|
|
Καθηγητής Μαθηματικής Εκπαίδευσης,
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
|
|
Μαθηματικά και πολιτική: Η χρήση των αριθμών στην πολιτική διαχείριση της κρίσης. | |
.
|
|
Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών Αθηνών
|
|
Χρήση μεθόδων Αλγεβρικής Γεωμετρίας στη Θεωρία Ελέγχου | |
Αστρονόμος Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής Α.Π.Θ.
|
|
Παραγήινοι Αστεροειδείς: εκτίμηση κινδύνου και μέθοδοι αντιμετώπισης | |
τ.
Καθηγήτρια του ΕΜΠ – Μέλος
της Διεθνούς Ακαδημίας της Ιστορίας των Επιστημών.
|
|
Ο Μαθηματικός Κύκλος του Παλέρμου: ο Κυπάρισσος Στέφανος και ο Κ.
Καραθεοδωρή".
|
|
Αναπληρωτής
Καθηγητής, Ιόνιο
Πανεπιστήμιο
|
|
Νευροεπιστήμες και μαθηματική εκπαίδευση | |
Καθηγήτρια Τμήμα
Μαθηματικών Α.Π.Θ.
|
|
Η Θεωρία Galois
σε 30 λεπτά
|
|
Μαθηματικός, Καθηγητής Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ΠΑΜΑΚ | |
Μετακβαντική Κρυπτογραφία - Κρυπτογραφία βασισμένη
σε δικτυώματα
| |
Επίκουρος Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πατρών
|
|
Γυναίκες Μαθηματικοί και Εργασιακό Περιβάλλον
|
|
Δρ.
Αρχιτέκτων Μηχανικός Ε.Μ.Π.
|
|
Γεωμετρική ερμηνεία πλακοστρώσεων
τύπου Escher με τη βοήθεια του παραμετρικού
σχεδιασμού – ένα παιγνίδι με τα όρια μιας μαθηματικής δομής
|
|
Ομότιμος
Καθηγητής ΤΕΙ Δ. Ελλάδας
|
|
Οι ασαφείς αριθμοί ως εργαλεία αξιολόγησης
|
|
Αντιπρόεδρος Ε.Μ.Ε. Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
|
|
Συμπεράσματα
από τον 76ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό " Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ"
|
|
Μάττας1 Κ., Μποτζώρης2 Γ.,
|
1 Πολ. Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος
2 Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ,
3 Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ |
Εξέλιξη των Ευρετικών Αλγορίθμων Προσδιορισμού της
Βέλτιστης Διαδρομής με Χρήση Ασαφών Συνόλων
|
|
Xασιώτης Xρίστος
|
τ. Μέλος ΕΔΠ Τμήματος
Μαθηματικών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
|
Ψευδαισθήσεις και πραγματικότητες στην Ελληνική
Μαθηματική Εκπαίδευση
|
|
Καθηγήτρια Τμήμα
Μαθηματικών Α.Π.Θ.
|
|
Συμμετρία και Άλγεβρα | |
Professor, Wilfrid
Laurier University, Waterloo, Ontario, Canada
|
|
Mathematical Problems in Humanitarian Logistics | |
Μαθηματικός
Δ.Ε Πρόεδρος του Παραρτήματος Κεντρικής Μακεδονίας..
|
|
Τα Μαθηματικά στον Ποντιακό Ελληνισμό | |
Σχολικός
Σύμβουλος Μαθηματικών Ανατολικής
Θεσσαλονίκης
|
|
Με
αφορμή το έργο του Igor Sharigin για
την κατασκευή μαθηματικών προβλημάτων
|
|
Μαθηματικός
Δ.Ε.
|
|
Το πολυτροπικό κείμενο στη διδασκαλία της Στατιστικής: ένα χρήσιμο εργαλείο μαθηματικού γραμματισμού. | |
1Σχολικός
Σύμβουλος Μαθηματικών Κιλκίς – Λαγκαδά,
2Καθηγήτρια
Μαθηματικών
|
|
Η εφαρμογή των μαθηματικών γνώσεων
στην επίλυση προβλημάτων: Μια πρόκληση για τη διδασκαλία των Μαθηματικών
|
|
Μαθηματικός
φροντιστής στη Βέροια
|
|
Στρατευμένα
Μαθηματικά. Η περίπτωση της εκπαίδευσης των Ελλήνων της Σοβιετικής Ένωσης τη δεκαετία του ‘30
|
|
Σχολικός
Σύμβουλος Μαθηματικών Δυτικής
Θεσσαλονίκης
|
|
Η διδασκαλία των κλασμάτων αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες | |
Μαθηματικός Δ.Ε. – Επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ. Συγγραφέας βιβλίων Νέων
Τεχνολογιών.
|
|
"Διανύσματα - μία προσέγγιση με
το λογισμικό μαθηματικών GeoGebra" (βραβεύτηκε στον αίσωπο σαν βέλτιστη)
|
|
Παναγιώτου Κωνσταντίνος
|
Μ.Sc. Μαθηματικών
|
Αντίστροφη Συνάρτηση
|
|
Ζουρνά1 Χριστίνα
Κοτζαβαΐδου2 Θεοδοσία
|
1Μαθηματικός ΜΔΕ στην
Εκπαίδευση Ενηλίκων
2Φιλόλογος, ΜΔΕ στις
Θεατρικές Σπουδές
|
Τα αρχαία αιγυπτιακά μαθηματικά μέσω του
Εκπαιδευτικού Δράματος – Διδακτική πρόταση με βάση το βιβλίο «Αχμές, ο γιος
του φεγγαριού»
|
|
Σωτηρόπουλος Παναγιώτης
|
Δρ. Μαθηματικός – ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΙΕΛ – Ε.Κ. ΑΘΗΝΑ
|
Το
περικείμενο διαμόρφωσης των συνθηκών (γνωστικών, συναισθηματικών,
επιστημολογικών και μεταγνωστικών) που επιδρούν στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων
|
|
Μαθηματικός
Γυμνασίου – Λ.Τ. Σημάντρων Χαλκιδικής
|
|
Διδασκαλία μαθηματικών
προβλημάτων: Ένα μεγάλο πρόβλημα στην διδασκαλία των μαθηματικών.
|
|
Εκπαιδευτικοί Δ.Ε.
|
|
Αλγόριθμοι Διαδικτυακής Εφαρμογής Ηλεκτρονικών Μαθημάτων με την βοήθεια των κοινωνικών δικτύων και την τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
| |
Δάσκαλος-Μαθηματικός,
Σχολικός Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπ/σης Αιτ/νίας
|
|
Γεωμετρικά Μέγιστα και Ελάχιστα. Από τον
Ευκλείδη και τον Καρτέσιο, μέχρι τον Polya και τα Δυναμικά Συστήματα
|
|
¹Msc Μαθηματικός Γ.Γ.
του Παραρτήματος Καστοριάς
²Μαθηματικός |
|
Πινακάκια και Σκιτσάκια
και … οι τύποι σε συννεφάκια!
|
|
1Μαθηματικός-Συγγραφέας
2τ. Σχολικός Σύμβουλος
|
|
Το πρόβλημα των Fermat-Torriceli | |
Γούναρης Αλέξανδρος Φωτόπουλος Χρήστος
|
Διδάκτωρ Διδακτικής Μαθηματικών, Επιστημονικός
Συνεργάτης ΤΕΙ ΚΜ,
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ |
«Η θέση και ο ρόλος του ηλεκτρονικού βιβλίου στα
μαθηματικά»
|
|
Μαθηματικός με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στα
πληροφοριακά συστήματα
|
|
Ανακαλύπτω τη Γεωμετρία μέσα από τη μελέτη ιστορικών
μνημείων. Μελέτη Περίπτωσης: Κάζα Μπιάνκα.
|
|
Δαγκλή Ελένη
|
Μαθηματικός με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στα
πληροφοριακά συστήματα
|
Η διδασκαλία των μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή με τη
χρήση tablet.
|
|
1Μαθηματικός Δ.Ε. 2PhD, Msc Μαθηματικός
|
|
Προσεγγίζοντας το άπειρο: δραστηριότητες από το Δημοτικό έως το Λύκειο. | |
Σχολικός Σύμβουλος
Μαθηματικών Αιτωλοακαρνανίας
|
|
Κληρικοί και Λαϊκοί
Μαθηματικοί Διδάσκαλοι Του Γένους κατά την περίοδο του Νεοελληνικού
Διαφωτισμού.
|
|
Μαρία Τσαουσίδου
Πολυχρόνης Μωυσιάδης |
1 Μεταπτυχιακή φοιτήτρια 2 Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών Α.Π.Θ.
|
Ιστιοπλοΐα με στατιστική και μοντελοποίηση | |
Μπαρούτης Δημήτρης Καρίνας Ιωάννης
|
Μαθηματικοί Δ.Ε.
|
Χρησιμοποιώντας θεωρήματα του απειροστικού λογισμού
για την κατασκευή ασκήσεων και θεμάτων εξετάσεων στα μαθηματικά της Γ’ Λυκείου
|
|
1Μέλος Δ.Σ. Παραρτήματος Ε.Μ.Ε. - 2Μαθηματικός
|
|
Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου την
έννοια του σημείου.
|
|
Τσιοπούλου Μαγδαληνή
|
Μαθηματικός Δ.Ε.
|
Δια Συν Ίσο
και Ομά Ματ στα Μαθηματικά
|
|
Μ.Sc. Μέλος Ε.Ε. της Ε.Μ.Ε.
|
|
Μαθηματικές Ανισότητες | |
τ. Σχολικός Σύμβουλος
|
|
Ἡ διδασκαλία τῶν Ἐμβαδῶν
στὸν Βυζαντινὸ καὶ τὸν Μεταβυζαντινὸ Ἑλληνισμό
|
|
Ελευθερίου2
Ορφέας-Θεόδωρος
|
1Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής
Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπ/σης Β. Αιγαίου 2Φοιτητής
Τμήματος Πληροφορικής
|
Παίζοντας στην τάξη με
αντίστροφες συναρτήσεις και με
κατασκευές συναρτήσεων που ορίζονται πεπλεγμένα
|
|
Μαθηματικός-Στατιστικός -Δρ Παιδαγωγικής
|
|
Ο φόβος του μαυροπίνακα: μνήμες ενηλίκων από τα σχολικά μαθηματικά | |
Σχολικός Σύμβουλος
Μαθηματικών Ημαθίας – Πέλλας
|
|
Το άπειρο στο έργο του
Χόρχε Λούι Μπόρχες. Η περίπτωση
του Αχιλλέα και της χελώνας
|
|
Μαθηματικός - Συγγραφέας, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Pierre et Marie Curie
|
|
Διαβάζοντας τον Ευκλείδη μέσα κι έξω από το σχολείο
|
|
Δρ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ | |
Μια ανατρεπτική σπουδή για τα ομηρικά έπη. Ο ποιητής της Ιλιάδας και της Οδύσσειας διδάσκει Μαθηματικά και προσδιορίζει τη χρήση των αριθμών | |
Δρ. Μαθηματικός – ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΙΕΛ – Ε.Κ. ΑΘΗΝΑ
|
|
Το περικείμενο διαμόρφωσης των συνθηκών (γνωστικών, συναισθηματικών, επιστημολογικών και μεταγνωστικών) που επιδρούν στη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων
|
|
(M.ed)
Διδακτικής και Μεθοδολογίας των Μαθηματικών Ε.Κ.Π.Α.
|
|
Η ανάμνηση της διαμέτρου του τετραγώνου στο Μένονα του Πλάτωνα | |
Αεράκης Αριστείδης
|
Μαθηματικός
Δ.Ε.
|
Αξιοποίηση
της ιστορίας στη διδασκαλία των λογαρίθμων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναγκαιότητα για μια διαφορετική προσέγγιση στη διδασκαλία των λογαρίθμων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
|
|
Τσιτσιλίδας Δημήτριος
|
Μαθητής Λυκείου
|
Θεωρία Αριθμών - Συνδυαστική
|
|
Γεωργιάδης Βασίλειος
|
Μαθητής Λυκείου
|
Ακέραιο μέρος Πραγματικού – «Ολίγον παραμελημένος»
|
|
Βενιζέλος Γεώργιος - Κουλούρας Άγγελος
|
Μαθητές Γ Λυκείου
|
Δυο αδελφοί στην Γερμανία
|
|
Κετσετσίδης Ραφαήλ
|
Μαθητής Λυκείου
|
Οι ιδιότητες του XOR
|
|
Γηρούσης Ιωάννης
|
Μαθητής Λυκείου
|
Ρυθμός μεταβολής ποσότητας
|
|
Κάσσος1 Ευάγγελος
Μίχος2 Σωτήρης |
1Μαθητής 7ου Γυμνασίου Καρδίτσας 2Electrical
and Computer Engineer
|
Geographic Profiling in
Criminal Investigation Analysis
|
|
Μοιρώτσος Αλέξανδρος - Μοιρώτσος Σταμάτης
|
Μαθητής Λυκείου
|
Η Γεωμετρική Λύση είναι ισοδύναμη με την
τριγωνομετρική αλλά κομψότερη
|
|
Κουτσογεώργος Παρμενίων
|
Μαθητής Λυκείου
|
Ειδικές ιδιότητες εγγράψιμων τετραπλεύρων (πολικές –
σημείο Miguel και άλλα)
|
|
Μαθητής Γ Λυκείου
|
|
Broken chord by Archimedes
|
|
Μαθηματικός, σύμβουλος
προσωπικής ανάπτυξης
|
|
Κύκλος και Αναλογίες | |
Μαθηματικός Δ.Ε. -
συγγραφέας
|
|
Διάφορες Αποδείξεις Γεωμετρικών Προτάσεων
|
|
Πρότυπο Πειραματικό
Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
|
|
Προβλήματα μεγίστων και ελαχίστων στη Γεωμετρία. | |
Μαθηματικός,
συγγραφέας
|
|
"Η επίλυση προβλημάτων Ευκλείδειας Γεωμετρίας,
μία ισχυρή Ικανή συνθήκη για τη Μαθηματική σκέψη"
|
|
Παντερής Ανδρέας
|
Μαθηματικός Δ.Ε.
|
Συμμετρίες ή ιστορική αναδρομή στην ολοκλήρωση
(Cavalieri κ.λ.π.)
|
|
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Κιλκίς - Λαγκαδά
|
|
Μαθηματικός
Δ.Ε. Ηράκλειο Κρήτης
|
|
"Η σημασία των αποδείξεων θεωρίας του σχολικού βιβλίου της Γ’ Λυκείου στην επίλυση ασκήσεων, η επίδρασή τους στα θέματα των Πανελληνίων εξετάσεων και η επιρροή των παλαιότερων σχολικών βιβλίων" | |
Μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Διδακτική και Μεθοδολογία
των Μαθηματικών
|
|
«Κατανοώντας
την απροσδιόριστη μορφή 0/0 με τη βοήθεια συνεχών συναρτήσεων»
|
|
Μπαλόγλου2 Γεώργιος
|
1Μαθηματικός Δ.Ε. 2Καθηγητής πολιτειακού πανεπιστημίου Νέας Υόρκης,
SUNY Oswego
|
«Σφαίρες και Μπάλες Ι»
|
|
Δρ. Φιλόλογος
|
|
Ο Ελισαίος Γιαννίδης και τα «Στοιχεία Γεωμετρίας»,
το πρώτο βιβλίο γεωμετρίας στη
δημοτική Γλώσσα
|
|
Μαθηματικός –
φροντιστής Βέροια
|
|
Απομνημόνευση αριθμών
|
|
Χαντόγλου Παναγιώτης
Τσαμούρη Κατερίνα |
Μαθηματικοί Δ.Ε.
|
Το μηδέν και η Ιστορική διαδρομή του – Αρωγός στη σύγχρονη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών
|
|
Θωμαΐδης1
Γιάννης Παπαδάκη2 Μαλβίνα
|
1Σχολικός
Σύμβουλος Μαθηματικών Κιλκίς – Λαγκαδά,
2Καθηγήτρια
Μαθηματικών
|
“Η ετυμολογία και η ιστορική εξέλιξη των εννοιών στην διδασκαλία
των Μαθηματικών: η περίπτωση του ημιτόνου”
|
|
Eμμανουηλίδης
Αριστείδης
Χάνος Ευάγγελος
Χάνος Στέφανος
Σκουλουμπρή Ιωάννα
Μητακίδης Ανέστης
|
Εκπαιδευτικός Δ.Ε.
|
H σχέση της
Φυσικής με τα Μαθηματικά
|
|
Καφετζής1 Ιωάννης,
Μωυσής2 Λάζαρος
|
1Μαθηματικός,
μεταπτυχιακός φοιτητής. 2Μαθηματικός, υπ. Διδάκτορας Α.Π.Θ.
|
Μελέτη του δυναμικού μοντέλου εξέλιξης του
συνδρόμου/ιού AIDS/HIV στα πλαίσια της διδασκαλίας μαθημάτων του
κλάδου «Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου».
|
|
Πανάγος
Παύλος
| M.Sc. Μαθηματικός Δ.Ε. |
Πολλαπλές
αναπαραστάσεις και Διδακτική της μαθηματικής ανάλυσης: H περίπτωση της έννοιας «ρυθμός μεταβολής»
|
|
Φαρμάκης Νικόλαος
|
1Μαθηματικός,2Αναπληρωτής
Καθηγητής ΑΠΘ
|
Αριθμητικά ολοκληρώματα για πολυωνυμικές συναρτήσεις
|
|
Μανάρας Νικόλαος
|
Μαθηματικός
Δ.Ε.
|
Επίσκεψη στη Μαθηματική Εβδομάδα: Δημιουργική Αξιοποίηση SMARTPHONES – TABLETS μέσω εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας
(Augmented Reality)
|
|
Μαθηματικός, σύμβουλος
προσωπικής ανάπτυξης
|
|
Μαθηματικά: ‘’Η στιγμή της έκπληξης … και η
διάρκεια’’
|
|
Ο
Πολιτισμός των Μαθηματικών
|
|
Chrysoula Demetriou-Hadjichristou
|
Institute for Mathematics Science & Technology Education University of South Africa (UNISA)
|
The Lakatosian heuristic method affects positively on the higher order thinking of Bloom’s taxonomy levels on students’ achievement compared to the Euclidean method | |
Ζαμπάρας Χριστόφορος
|
Μαθηματικός
|
Ontological maximalism & set – theoretic
axioms
|
|
Πάλλα Μαρίνα
|
Σχολική Σύμβουλος
Μαθηματικών Ν. Χαλκιδικής και Δ. Θέρμης Θεσ/κης
|
Σύνδεση του πραγματικού κόσμου με τον μαθηματικό
|
|
Τσεκούρας Διαμαντής
|
Μαθηματικός - Συγγραφέας - Εκδότης
|
Μελέτη
Εξισώσεων-Ανισώσεων. Επίλυση εξισώσεων και ανισώσεων με τεχνικές μεθόδους
|
|
Μ.Sc. Ιστορικός
– Φιλόλογος
|
|
Ιστορία – Πολιτική – Μαθηματικά
Οι επικίνδυνες αναλογίες |
|
1Καθηγήτρια ΔΕ (Μ.Sc.), 2Αναπληρωτής
Καθηγητής ΑΠΘ
|
|
Αξιοποίηση
των διαδικτυακών εργαλείων στην
εκπαίδευση
|
|
Λαντίτσου1
Κωνσταντίνα, Συρόπουλος2 Απόστολος,
Παπαδόπουλος3
Βασίλειος
|
3Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ
|
Η
χρήση της κλασματικής διάστασης στην ανάπτυξη οικιστικών μονάδων
|
|
Μαθηματικός,
Μ.Sc. στη διδακτική μαθηματικών
|
|
Σύγκριση ανησυχιών των εκπαιδευτικών κατά την
εφαρμογή μιας καινοτομίας, ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας τους και την προηγούμενη εμπειρία τους σε Γυμνάσιο ή
Λύκειο.
|
|
Μαθηματικός- εικαστικός
|
|
Μαθηματικά και Τέχνη_ Μαθηματικά και Πολιτισμός
|
|
Χατζοπούλου2 Παναγιώτα
|
1Μαθηματικός, 2Καθηγήτρια Ειδικής
Αγωγής/Ψυχολόγος Πανεπιστημίου Αθηνών
|
Μαθησιακές
Δυσκολίες στα Μαθηματικά: εκμάθηση της προπαίδειας
|
|
1Χειρουργός
Οδοντίατρος-Εκπαιδευτικός ΔΕ 2Θεολόγος Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού
|
|
Αυτογνωσιακά ολιστικά εργαλεία στην υπηρεσία
του μαθητή και του εκπαιδευτικού
|
|
Χαλκίδης Σπύρος
|
Καθηγητής
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
|
Τρισδιάστατα Μοντέλα με τη Χρήση του Πρόσθετου (Plugin) για Οπτικό Προγραμματισμό Grasshopper
|
|
Μαθηματικός Δ.Ε. – Επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ. Συγγραφέας βιβλίων Νέων
Τεχνολογιών.
|
|
Διδάσκοντας
Μαθηματικά με χρήση εφαρμογών του λογισμικού μαθηματικών CAS GeoGebra: “Κατασκευή Ανεμόμυλου" (Γεωμετρικά
Στερεά)
|
|
Μπαλτσαβιάς Τηλέμαχος
|
Μαθηματικός,
Γυμνάσιο Κεραμείων Κεφαλονιάς
|
Κάποια ενδιαφέροντα αθροίσματα στο ισόπλευρο τρίγωνο
|
|
Μπουμπάρη Μαριλένα1 Τσούτσας
Ιωάννης2
|
1Πτυχιούχος
Π.Τ.Δ.Ε. Ιωαννίνων 2Πτυχιούχος
Π.Τ.Δ.Ε, Χοροδιδάσκαλος
|
Πως η διδασκαλία παραδοσιακών χορών συμβάλει στην
κατανόηση προμαθηματικών εννοιών
|
|
Μαγκίρογλου Μαρία
|
Νηπιαγωγός
|
Ταξινόμηση
τετράπλευρων κατά Ramus με την τέχνη Τangram στην Προσχολική ηλικία
|
|
Κυριαζής1 Χρήστος Πρωτοπαπάς2
Ελευθέριος
|
1M.Sc. Μαθηματικός
2Ph.D., M.Sc. Μαθηματικός
|
Εφαρμόζοντας το θεώρημα μέσης τιμής του διαφορικού
λογισμού σε διάστημα με μεταβλητό άκρο
|
|
1Μαθηματικός PHd 2τ. Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε.
|
|
Τριγωνομετρικές
αποδείξεις με Γεωμετρική ματιά!
|
|
Μωυσής1 Λάζαρος, Καφετζής2 Ιωάννης, Πολίτης3 Μάριος
|
1Μαθηματικός, Υποψήφιος Διδάκτορας Α.Π.Θ.
|
Ανάλυση ενός δυναμικού μοντέλου του ιού HIV
|
|
1Μαθηματικός του Πρότυπου
Πειραματικού Γενικού Λυκείου Ευαγγελικής στη Ν. Σμύρνη, 2(PHd), 3(ΜSc), 4(MSc)
|
|
Εμπειρική μελέτη των στάσεων και αξιολόγηση της
επίδοσης των μαθητών στα Μαθηματικά
|
|
Μπακαγιάννης Ιωάννης
|
M.Eng. McGill University Department of Electrical and Computer Engineering
|
Βελτιστοποίηση κυρτών
συναρτήσεων με χρονική καθυστέρηση σε δίκτυα master-server
|
|
Βλάχου1 Μαρία Βλάχος2
Ζώης
|
1Εκπαιδευτικός ΠΕ03 2Εκπαιδευτικός ΠΕ03
|
O πληθυσμός
της Γης, αφορμή για τη μελέτη της Εκθετικής Συνάρτησης
|
|
Βλάχου1 Μαρία
Βλάχος2 Ζώης |
1Εκπαιδευτικός ΠΕ03 2Εκπαιδευτικός ΠΕ03
|
Τι μπορεί να κρύβεται κάτω από το Χαλί του Sierpinski;
|
|
Πλατής
Κυριάκος
|
Καθηγητής Δ.E. (M.Sc.)
|
Επίλυση
προβλήματος – Κατασκευή Προβλήματος – Θεωρία Αναπαράστασης Τρία συγκοινωνούντα δοχεία
|
|
1Mathematics Teacher, Μ.Sc., Univ. of
Sheffield UK, 2Research Associate, Ph.D., Univ. of Manchester UK, 3M.Sc.
European &International Studies Univ. of Loughborough UK
|
|
Exploring the results of the opinion polls and of
the Greek referendum through a Bayesian and geometrical approach
|
|
Σπύρου Αθηνά
|
Μέλος Δ.Σ. Παραρτήματος Ε.Μ.Ε.
|
Το
μοντέλο “Tri
Anthropo Type
Pashalidis” στην εκπαίδευση
|
|
Μαθηματικός – Πληροφορικός
|
|
Υπολογιστική Γεωμετρία: Τριγωνισμός Πολυγώνου
|
|
Χασάπης1
Σωτήρης Πουλούδη2 Μαρία
|
1M.Sc. Μαθηματικών 2M.Sc. Στατιστικής
|
Άλγεβρα και εφαπτομένες
καμπυλών
|
|
Ορφανίδου Μαρία
|
Ψυχολόγος
- Μαθηματικός
|
Οι επιτελικές λειτουργίες και η μαθηματική
δεξιότητα. Η περίπτωση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής/
υπερκινητικότητας.
|
|
Σαμπάνη
Μαρία
Τζήκος Ιωάννης |
Μαθηματικοί,
Λάρισα
|
Η
παραδοξότητα του Απείρου & η Τέχνη
|
|
Ιωσηφίδης Λεωνίδας
|
M.Sc, Μαθηματικός Δ.Ε.
|
Απόδειξη
ταυτοτήτων και βασικών ανισοτήτων μέσω οριζουσών
|
|
Σιουκιούρογλου Βαρβάρα
|
Μαθηματικός
|
Η σχέση της επεξεργασίας
αριθμητικών μεγεθών με τη νοερή πολυψήφια αφαίρεση
|
|
Βαποράκη1 Μαριάνθη-Βασιλεία Ντούμα2
Κωστούλα Προκόπου3
Αργυρώ
|
1Μαθηματικός, 2Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας 3Εκπαιδευτικός
Πρωτοβάθμιας
|
Ρεαλιστικά Μαθηματικά: Η αντιμετώπιση των μαθητών.
|
|
Μαθηματικός Α.Π.Θ. Ιδρυτής HiQ club
|
|
IQ: Απομυθοποιώντας την έννοια της υψηλής νοημοσύνης
|
|
Ιωαννίδης1 Ευάγγελος Αντωνίου2
Ε. Ιωάννης
|
Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ.
|
Επικοινωνίας σε Δίκτυα Γνώσης Πραγματικών Οργανισμών
|
|
1,2,3,4Πολύπλοκα Συστήματα και Δίκτυα, Εργαστήριο
Ιατρικής πληροφορικής ΑΠΘ 5Καθηγητής
Ιατρικής πληροφορικής ΑΠΘ
|
|
Μαθηματικά
στην υπηρεσία της νευροφυσιολογίας: «Δημιουργία δικτύων πηγών συναισθημάτων
του εγκεφάλου με βάση βαθμονομημένες στο σθένος και στη διέγερση εικόνες»
|
|
Παυλίδου1 Σοφία Τσικαλοπούλου2 Μαρία
|
1Δασκάλα,
2Μαθηματικός
|
Το μισό και το ολόκληρο
|
|
Θεοχάρης1
Δημήτριος
Μπεκιάρη2 Αλεξάνδρα |
1Μαθηματικός, Υπ. Διδάκτορας, 2Επίκουρη
Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ, Παν. Θεσσαλίας
|
Η επίδραση των Μαθηματικών και του Μαθησιακού Περιβάλλοντος στην Λεκτική Επιθετικότητα και τις Διαπροσωπικές Σχέσεις:
Μια Δυναμική Ανάλυση Κοινωνικών Δικτύων
|
|
Κεφάλας1
Ιωάννης
Θεοχάρης2 Δημήτριος |
1Μαθηματικός, 2Μαθηματικός,
Υπ. Διδάκτορας
|
Από το “Quilting” στην Ομοιότητα
|
|
Κοτζαπαναγιώτου Ευγενία
|
Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια
|
Ο πύργος του Hanoi
|
|
Φοιτητής, Ιατρική Σχολή Α.Π.Θ.
|
|
Υπολογιστική Νευροεπιστήμη
| |
Εργαστήριο Ανάλυσης Πολύπλοκων Συστημάτων Τμήμα Μαθηματικών
ΑΠΘ
|
|
Μυστικοί Κώδικες
| |
Κοτζαπαναγιώτου
Ευγενία |
Μαθηματικός, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια
|
Οι κυβικές ρίζες της μονάδας
| |
1MSc
Μαθηματικός, Γ.Γ. Παραρτήματος Καρδίτσας της ΕΜΕ, 2Μαθηματικός
|
|
Τετραγωνισμοί πολυγώνων, προσέγγιση τετραγωνισμού κύκλου.
Πρόταση διδασκαλίας
| |
Μαθηματικός – φροντιστής Βέροια
|
|
Λάθη και παραλείψεις στους ορισμούς και τα θεωρήματα
της Ανάλυσης.
| |
Μ.Sc. Μέλος Ε.Ε. της Ε.Μ.Ε.
|
|
Μαθηματικά σχολεία - μια διαδρομή δεκαετιών
| |
Βάλβης Εμμανουήλ
|
Διδάκτωρ Μαθηματικός Δ.Ε.
|
Μία νέα διάταξη ασαφών αριθμών και η στοχαστική της
επέκταση για την σύγκριση ασαφών τυχαίων δειγμάτων. Σύγκριση με την γνωστή
μέθοδο Dubois-Prade.
| |
Πανώριας
Χρήστος
| Μεταπτυχιακός Φοιτητής Στατιστική και Μοντελοποίηση |
Αναπαραγωγή μουσικής, από χαοτικές τροχιές δυναμικών
συστημάτων
| |
Μαθηματικός – Διευθυντής Μουσείου Κ. Καραθεοδωρή
|
|
..
| |
1Υποψήφιος Διδάκτορας, Δασική Πληροφορική 2Αναπληρωτής Καθηγητής, Σχολή Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, Α.Π.Θ.
|
|
Μαθηματική μοντελοποίηση για την αυτόματη αναγνώριση
Ελληνικών ειδών ξύλου
| |
Μεταπτυχιακό στην Επιστήμη του Διαδικτύου, Μαθηματικός, Μουσικός, Αθλήτρια
|
|
Σύνδεση μουσικής σύνθεσης και μουσικού αυτοσχεδιασμού με τα μαθηματικά
| |
Βερύκιος Πέτρος
| επ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών |
Ο ρόλος της Αναλογικής
Σκέψης στα Μαθηματικά με παραδείγματα από τη γεωμετρία του επιπέδου και του
χώρου
| |
Βερύκιος Πέτρος
| επ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών |
Μια διδακτική προσέγγιση της εξίσωσης με το μοντέλο
της ζυγαριάς στην Στ Δημοτικού
| |
Πλιάτσικας1 Διονύσιος
Ζυγούρη2 Μαρία | 1Μαθηματικός - Φυσικός Ι.Ε. 2Υπ διδάκτορας Επιστήμες της Αγωγής |
Κυβικές Εξισώσεις. Μαθηματικές «μονομαχίες», στα
χρόνια του μεσαίωνα, με φόντο θέματα πανελληνίων εξετάσεων καθώς και η «πλήρης»
επίλυσή τους, αλγεβρικά, από μαθηματικούς του 16ου αιώνα. Μια «διδακτική»
παρέμβαση της άλγεβρας στην ανάλυση της Γ΄ Λυκείου και όχι μόνο…
| |
1Msc επιμορφώτρια Β επιπέδου, 2Μαθηματικός, 3Μαθηματικός | |
Αρνητικών διδακτική οπτική
| |
Εγγονόπουλος-Π
Βασίλειος, Kαραβασίλης Γεώργιος,
Σταμπολίδης Νικόλαος
| Εκπαιδευτικοί Δ.Ε. |
Επαγγελματική Εκπαίδευση και Μαθηματικά στον 21ο Αιώνα- Το
παράδειγμα των Ηλεκτρονικών Μαθημάτων και η εξέλιξή της Τεχνολογίας
| |
Υποψήφιος Διδάκτορας TU Dresden | |
Περιγραφική Λογική
| |
Στάμου Κατερίνα
|
Πτυχίο Φιλολογίας ΑΠΘ, Πτυχίο
ΠΤΔΕ Φλώρινας, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια ΠΜΣ Διδακτική των Μαθηματικών
|
Μια διδασκαλία για τα αριθμητικά συστήματα στην Ε’
τάξη Δημοτικού
| |
Kαραβασίλης Γεώργιος, Εγγονόπουλος-Π Βασίλειος, Σταμπολίδης Νικόλαος
| Εκπαιδευτικοί Δ.Ε. |
Τα μαθηματικά στην μετατροπή αναλογικού σήματος σε ψηφιακό σήμα (A/D) και ψηφιακού σήματος σε αναλογικό σήμα (D/A)
| |
...........................................
| ........................................................ |
...............................................
|